Peblingene og Kattastrofen vårtur

en gruppe mennesker i svarte kapper

Himmelfart-langhelgen var Peblingene og Kattastrofen på reise til Tyskland! Onsdag etter skoletid reiste de til Kiel med ColorLine, og på torsdag ankom elevene Lübeck. Her fikk de både fritid til å nyte den fine våren, og på kvelden øvde de i lokaler til Lubecker Kanbenkatorei.

På fredag reiste elevene med tog til Travemünde, noen kilometer utenfor Lübeck, og her holdt de konsert og spiste middag. Lørdag reiste elevene med tog til Warnemünde, der de hadde enda en konsert i Warnemünde kirke.

På søndag tok elevene fergen og var tilbake på skolen på mandag kl. 11. Det var en fantastisk tur, med hyggelig stemning og mye entusiastisk publikum!

En stor takk til kantor Olav Morten Wang for å ha planlagt og utført et flott program, og til Ulysse Le Bihan som var med på turen.