Aktivitetsdag 2024

en gruppe mennesker som poserer for et bilde

Fredag 13. september ble en solfylt og flott dag for alle skolens elever og ansatte! Årets aktivitetsdag inneholdt en rekke ulike poster, og det var topp stemning gjennom hele dagen.

Elevene løp eller gikk Sognsvann rundt, før de deltok i ulike aktiviteter rundt omkring på området. Dagen ble avsluttet med den tradisjonsrike fotballkampen mellom Vg3-jentene mot lærerne, og helt til slutt en feiende flott stafett, der alle klasser stilte med lag til 16 etapper. Vi gratulerer Jonas 2E med raskest tid rundt Sognsvann, klasse 3C med førsteplass i stafetten, og Vg3-jentene som ga god motstand mot lærerne i fotballkampen, selv om lærerne stakk av med seieren!

Takk til kroppsøvingslærerne for eksemplarisk organisering, og til alle for en strålende dag!