Hovedseksjon

Publisert:

Informasjon til elever om skolestart 17. august.

veggkunst

Vi gleder oss til å ta imot nye og gamle elever til første skoledag mandag 17. august!

Vg2 og Vg3 møter kl. 08.30 i sine klasserom (sjekk InSchool).
Vg1 møter kl. 09.00 i skolens Aula.

Nye elever får i løpet av sommeren en e-post med informasjon fra skolen. Hvis du ikke har mottatt denne, kontakt studieleder Trond Simen Nesset på e-post trond.nesset@osloskolen.no.