Finale i Kattales

Kattales

Tirsdag 17. januar deltok alle skolens 600 elever på finalen i Kattales! Kattales er skolens helt egen lesekampanje, som går fra august til desember. Skolebibliotekar Trine Rogndokken gjør et fantastisk arbeid med å samle inn og kategorisere både enkeltelevers og klassers leseinnsats, som ender i en flott prisutdeling hver januar.

Hederlig omtale med diplom gikk til klasse 1B, 1C, 1E, 2C, 2D og 3C. Vi hadde 101 langlesere (elever som har lest bøker på mer enn 500 sider), og 15 elever som mottok "Langlesernes hederspris". Delt bronse og sølv gikk til klasse 1A og 2F. Dobbel gull gikk til klasse 2B. Vi gratulerer alle sammen!

Finalen ble avsluttet med en heidundrandes konsert med Brenn, som gave til alle skolens elever. En forrykende tirsdagslunsj!